Przejdź do treści

FAQ

1. Jakie usługi świadczycie?

Czytaj więcej

Zajmujemy się szeroko pojętym marketingiem internetowym. Zakres naszych działań obejmuje konsultacje marketingowe, przeprowadzanie analiz, rekomendacje, dobór budżetu oraz narzędzi. Więcej informacji znajdziesz w zakładce OFERTA.

2. Kiedy zacząć działania marketingowe?

Czytaj więcej

ASAP! Znasz bajkę o zającu i żółwiu? Analogicznie w biznesie – nie możesz dać się wyprzedzić! Skąd wiem, że promocja przynosi skutek? Wszystko zależy od kanału. Każda płatna forma reklamy oferuje możliwość przedstawienia szczegółowych raportów skuteczności.

3. Po co social media?

Czytaj więcej

Według statystyk w Polsce z internetu korzysta już ponad 80% społeczeństwa (aktywne profile to już ponad 20 mln. użytkowników). Dzięki profesjonalnym profilom firmowym w social media z łatwością dotrzesz do potencjalnych klientów. Dodatkowo masz możliwość budowania stałych relacji ze swoimi odbiorcami.

4. Jak szybko uzyskam zwrot z inwestycji w social media?

Czytaj więcej

W zależności od wielu czynników – przyjętej strategii, celów oraz sposobu ich realizacji czy konkurencyjności branży. Dużo zależy od tego, czy posiadacie już aktywne profile firmowe social media, czy startujemy od zera. Jeżeli rozpoczynamy prace „od zera” to potrzebujemy kilku miesięcy na to, aby profile zaczęły „żyć” a użytkownicy zaczęli się angażować. Jeżeli rozpoczynamy prace na działającym profilu firmowym to jest już łatwiej, ponieważ dzięki aktywnej społeczności działania przebiegają znacznie szybciej.

5. Czy mogę dotrzeć do konkretnej grupy odbiorców?

Czytaj więcej

Tak, kampanie płatne prowadzone są z wykorzystaniem zaawansowanego menedżera reklam, dającym duże możliwości kierowania reklam do różnych grup użytkowników, uwzględniając dane geograficzne, demograficzne, wykształcenie, zawód czy też zainteresowania.

6. Po co mi wizytówka Google?

Czytaj więcej

Wizytówka Google pozwoli Ci w atrakcyjny dla klientów sposób zaprezentować Twoją firmę w sieci. Jest idealnym rozwiązaniem zwłaszcza dla lokalnych biznesów. Dodatkowo uzyskasz wyświetlanie nad organicznymi wynikami wyszukiwana.

7. Po co mi marketing?

Czytaj więcej

Ze wsparciem marketingowym edukujesz klientów, utrzymujesz ich zaangażowanie, budujesz w ich umysłach dobrą reputację oraz mądrze sprzedajesz im swoje produkty. To odpowiednia droga do sukcesu Twojej firmy.

Nie wiesz jak ugryźć marketing w swojej firmie?
Chętnie Ci w tym pomożemy.
Wypełnij nasz formularz, a my odezwiemy się do Ciebie, aby umówić się na bezpłatną konsultację!